Unicorns still alive

Those unicorns....
As a seasoned pattern designer, I follow the latest fashion trends (at least to some extent, as I'm a freshly baked mum of a wonderful, but very demanding girl).
As far as I can see, unicorns are there to stay! Needless to say,  I got enchanted with those fabulous creatures too. The madly creative process that followed resulted in a wide range of patterns, posters and greeting cards embellished with unicorns.
Apparently Libras are indecisive. Being a typical Libra, I couldn't stick to just one technique, so I went ahead and tried multiple: vector, digital and traditional.
The unicorns are available as t-shirt designs and surface patterns.
My daughter Helenka is the main consumer of the creative unicorn madness I've lost myself in.
I'd be delighted if you joined her.
My works you can buy on: https://www.etsy.com/pl/shop/MartaHorodniczy
                                            https://ku-ka.pl/pl/245_mhdy
(Polish version of the post at the bottom)

Design board, which is the last from this topic
Plansza projektowa, która powstała jako ostatnia z tego cyklu


Pattern on bedding. Gift on birthday
Wzór na pościeli... prezent na roczek:)
Tu jeszcze praca z jednorożcami nabierała tempa:)


Helenka on t-shirt print during in Zoo's trip
Helenka w nadruku podczas wycieczki w łódzkim Zoo.

Poster and greeting cards
Plakaty z chmurkami w wersji A4 i kartki

Poster and greeting cards
Tu zaś plakaty i kartki z delikatniejszym tłem

Photos
Zdjęcie kompletów:)

Photos
Zdjęcia kartek

Paintings, all in all it started with them;
Malowane.... w sumie to od nich wszystko się zaczęło:)
23x35 cm
Ach te jednorożce... 
Jak na projektantkę wzorów przystało, śledzę trendy w świecie mody (na tyle na ile pozwala mi wychowywanie cudownego, lecz bardzo wymagającego dziecka).
Czytam i widzę, że nadal jednorożce mają się dobrze! Ja też uległam czarowi tych fantastycznych zwierząt. W toku moich działań twórczych stworzyłam wiele wzorów, plakatów i kartek urodzinowych z jednorożcami.
Podobno wagi są często niezdecydowane, więc jako rasowa przedstawicielka tego znaku, nie mogłam postawić na jedną technikę, więc spróbowałam kilku (tym razem dokonałam wyboru:)):  wektorowej, digitalowej i tradycyjnej.
Jednorożce są w wersji do nadruku na koszulki, na wzorkach na ubrania oraz na pościel.
A moja córka Helenka stała się głównym odbiorcą "jednorożcowego" szaleństwa, które mnie ogarnęło!:)
Może też się Wam spodoba któraś wersja?
Moje prace można zakupić na: https://www.etsy.com/pl/shop/MartaHorodniczy
                                                  https://ku-ka.pl/pl/245_mhdy

Comments

Popular Posts