Czuję, że żyję/I feel I'm live

Helenka and me with dress.

My pattern design for 
https://miekkie.com

Mija półtora roku odkąd na tym świecie jest moja córeczka Helenka.
Dziś poczułam po takim czasie, że wracam do.... normalności?...
Nadal najwięcej inspiracji czerpię ze świata dziecka i naprawdę dobrze mi z tym.
Natomiast dziś poczułam się nie tylko mamą, ale też kobietą w pełni sił i władz umysłowych.
Dotarl do mnie smutek braku ludzi, wolności, nieograniczoności.... Przynajmniej tak mi się kiedyś zdawało, że wszystko mogę.
Helenka zaś otworzyła wrota do innej, głębszej świadomości własnego instnienia, i mimo ograniczeń, nigdy nie żyłam w pełni.

It's been a year and a half since my daughter Helenka is in this world.
Today I felt after such a time that I am returning to .... normality? ...
I still get the most inspiration from the child's world and I really enjoy it.
However, today I felt not only mother, but also a woman in full strength and mental powers.
The sadness of lack of people, freedom, unlimitedness reached me ...
At least I used to think that I could do everything.
Helenka, however, opened the door to another, deeper awareness of her own existence, and despite the limitations, I never lived fully.

Comments

Popular Posts